Producatorii Givi, Kappa si Hevik ofera produsele comercializate o garantie de 12 luni de la momentul achizitiei.
- Pentru a intruni conditiile de garantie este necesar ca elementele, ansamblele electrice cat si cele mecanice sa fie montate/instalate intr-un service autorizat asa cum prevede producatorul.
- In cazul gentilor metalice cat si cele de plastic butucul/cheia nu face obiectul garantiei.
- La momentul solicitarii garantiei este necesara returanarea tuturor ansamblelor componente ( cabluri, relee, suruburi, distantiere, alte elemente) precum si schita de montaj aferenta produsului, insotite de bonul sau factura fiscala.
- Placile si suportii de fixare fac obiectul garantiei numai in cazul respectarii conditiilor de incarcare/montare recomandata de catre producator.
- TOATE PRODUSELE LA CARE SE CONSTATA DEFECTE DE FABRICATIE SUNT INLOCUITE
Evaluarea produselor care fac obiectul garantiei se face la sediul nostru Str. Stefan Iulian Nr.7, Bucuresti.
Drepturile dvs, in calitate de consumator, nu sunt afectate prin garantia comerciala.
Garantia legala de conformitate este stipulata in Capitolul III din Legea nr 449/2003 (modificata prin Ordonanta 9/2016 la 28.02.2016) si cuprinde urmatoarele articole dupa cum urmeaza:
Art. 9: Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10: In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanta lipsei de conformitate;
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
(5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.
(6) Vanzatorul are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.
Art. 12. - Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
Garantia este valabila numai la prezentarea facturii primita impreuna cu produsul la data livrarii si a produsului reclamat impreuna cu toate documentele existente in pachet. Garantia de conformitate nu acopera uzura normala si/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, lovituri, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat.
Orice modificare adusa produselor, incluzand adaugarea, indepartarea si / sau inlocuirea de parti componente, lucrarile de servisare sau reparatii efectuate pentru produs de catre persoane neautorizate vor duce de asemenea la pierderea garantiei.
Pentru a opera repararea sau înlocuirea produselor se impune ca deficiențele apărute să nu fie imputabile consumatorului.
Garantia este prelungita cu perioada de timp in care produsul este in posesia Vanzartorului pentru aducerea la conformitate.
gentimoto.ro nu isi asuma raspunderea pentru daune legale accidentale sau indirecte rezultate din defectare sau functionarea eronata a produselor. Orice pretentie de despagubire adresata catre gentimoto.ro nu poate depasi valoarea pretului de achizitie al produsului in cauza.